Barnarizs

Nézet:
Sorrend:
ÚJ

A barna rizs lassú felszívódásának köszönhetően hosszan tartó teltségérzetet biztosít.

A két rizstípus közötti különbségek abból erednek, hogy a fehér rizs hántolási és fényezési eljárásokon esik át. A feldolgozási folyamatok során értékes vitaminok és ásványi anyagok vesznek el belőle. A barna rizs sokkal több tápanyagot tartalmaz.

A barna rizs sok E-vitamint, B-vitaminokat, tiamint, riboflavint, niacint és B6-vitamint, folsavat, káliumot, magnéziumot, vasat tartalmazhat. A fehér rizsben ezekből lényegesen kevesebb található, ráadásul élelmi rosttartalma is kevesebb a barna változatnak. A gluténérzékenyek számára szintén ajánlott a rizs, mint gluténmentes gabonaféle fogyasztása.

Felhasználási javaslat:
Mossuk át alaposan és többszörösen a rizst és forraljuk fel hozzá a vizet. A tűzhelyt állítsuk be a lehető legalacsonyabb hőmérsékletre,és fedő alatt pároljuk a rizst tovább kb 30 percig.

Allergén információ:
A termék dióféléket feldolgozó üzemben készült.

895 Ft
ÚJ

A barna rizs lassú felszívódásának köszönhetően hosszan tartó teltségérzetet biztosít.

A két rizstípus közötti különbségek abból erednek, hogy a fehér rizs hántolási és fényezési eljárásokon esik át. A feldolgozási folyamatok során értékes vitaminok és ásványi anyagok vesznek el belőle. A barna rizs sokkal több tápanyagot tartalmaz.

A barna rizs sok E-vitamint, B-vitaminokat, tiamint, riboflavint, niacint és B6-vitamint, folsavat, káliumot, magnéziumot, vasat tartalmazhat. A fehér rizsben ezekből lényegesen kevesebb található, ráadásul élelmi rosttartalma is kevesebb a barna változatnak. A gluténérzékenyek számára szintén ajánlott a rizs, mint gluténmentes gabonaféle fogyasztása.

Felhasználási javaslat:
Mossuk át alaposan és többszörösen a rizst és forraljuk fel hozzá a vizet. A tűzhelyt állítsuk be a lehető legalacsonyabb hőmérsékletre,és fedő alatt pároljuk a rizst tovább kb 30 percig.

Allergén információ:
A termék dióféléket feldolgozó üzemben készült.

500 Ft

A barna rizs abban különbözik a fehértől, hogy a szemek külső, tápanyagban gazdag burkát nem csiszolják le. A makrobiotikus táplálkozás szerint ez a gabonák királya. 

Elkészítési javaslat: háromszoros mennyiségű forrásban lévő natúr vega-mixes, enyhén sós vízben 1 órán keresztül főzze puhára.

425 Ft

A barnarizs megnyugtatja és tisztítja az emésztőrendszert.

Gyulladáscsökkentő hatással bír, rendszeresen fogyasztva csökkenti a magas vérnyomást. Édes ízű, gyomorerősítő táplálék.

Ásványi anyagok: foszfor, kálium, vas, kalcium, magnézium, nátrium
Vitamin: B1, B2,B6
Jótékony hatással van: gyulladáscsökkentő, vérnyomáscsökkentő, gyomorerősítő, bélhurut, emésztés

 

1 095 Ft

A kerek szemű bio rizsből készíthetünk többek között piláfot, sushi-t, rizottót vagy paellát is.

Magas tápértéke mellett könnyen emészthető. Betegség utáni lábadozásnál kiváló a szervezet feltáplálására.


Segíti az anyagcserét valamint a gyomor-és bélproblémákra is jótékony hatással lehet. Gluténmentes, ezért tökéletesen illeszkedik a lisztérzékenyek mindennapi étrendjébe.

Ásványi anyagok: kálcium, vas, kálium, foszfor, magnézium, nátrium
Vitaminok: B1, B2, B3, B6, E
Jótékony hatása: anyagcsere, gyomor-, bélproblémák

 

890 Ft

A rizsek királynője. A barna basmati rizs, aromás, lassan felszívódó szénhidrát tartalmú.

Jótékony hatással van a koleszterin és a vércukor szintre. Különleges erős aromája miatt, egyaránt illik ázsiai fűszerezésű ételekhez, és fűszeresebb magyaros ételekhez melyeket szintén nagyszerűen kiegészít.

1 085 Ft
Nézet:
Sorrend: