Útifű maghéj

Nézet:
Sorrend:
-5%
Raktárkészlet:
1 db

Az útifű maghéj ideális rostforrás azok számára is, akik a búzára érzékenyek. Nyugtató hatással bír az érzékeny belekre, amit a búza rostjai alaposan kidörzsölhetnek.

Az útifű maghéj teljesen természetes és biztonságos. A világon több százmillióan használják évente. A szervezetben nem szívódik fel, nem hat izgatóan rá és nem okoz függőséget, emiatt alkalmas folyamatos hosszú távú használatra.


Fogyasztása ajánlott:

  • emésztési problémák (szorulás, hasmenés, puffadás) esetén 
  • kúra szerű alkalmazására az emésztőrendszer tisztításához

 

Származási ország: India.

 

1 710 Ft
1 625 Ft
Akció időtartama:
Kezdete: 2021.11.02 - A készlet erejéig!

A légutak ápolására, Lándzsás útifű kivonatot tartalmazó folyékony étrend-kiegészítő


Hagyományos recept alapján készült folyékony készítmény. A lándzsás útifű és a bíbor kasvirág (Echinacea purpurea) kivonatok nyugtató hatást gyakorolnak a torokra, garatra és a hangszálakra. Támogatják a szervezet természetes védekező rendszerét.

1 955 Ft

Az útifű maghéj segít fenntartani az egészséges bélműködést és megkönnyíti a bélmozgást. 

Testsúly-kontroll természetesen!

Világszerte egyre gyakoribbá válnak azon megbetegedések, amelyek kialakulásában szerepet játszanak a helytelen táplálkozási és életmódbeli tényezők. Az egészségmegőrzésben nagy fontossággal bírnak a vitaminok, az ásványi anyagok, valamint az élelmi rostok is.

Rostok fogyasztása segíti a salakanyagok eltávolítását a bélrendszerből, ezért ?bélseprűnek? is szoktuk nevezni. Fontos szerep hárul a rostokra az energiaszegény étrendben és a testsúlycsökkentő diétában is, mert lassítják a szénhidrátok emésztését, valamint felszívódását, ezáltal segítenek elkerülni a vér glükóz szintjének ingadozását. További jótékony hatásuk, hogy megfelelő folyadékfogyasztás mellett a gyomorban vizet szívnak magukba. Ennek köszönhetően fokozzák a teltségérzetet plusz kalória hozzáadása nélkül.

2 345 Ft

Dr. Natur étkek, Útifű maghéj (Psyllium) Duzzadó rost a jó emésztésért. Sütéshez-főzéshez is

Útifű maghéj - Psyllium (egyéb elnevezések; Ispagul, Plantago ovata, Bolhamag útifű)

Az útifű maghéj duzzadó rost, egy extrém módon hidrofil nyálka, ami könnyedén elnyeli a vizet. Eredeti méretének a tízszeresére duzzad meg a belekben, lágy gélszerű anyagot formál, ami körkörös forgó mozdulatsorral halad keresztül a bélrendszeren, miközben növeli a széklettömeg nagyságát, lágyítja tartalmát, fokozza a bél perisztaltikát.

A psyllium duzzadási képességeit a konyhában is jól ki tudjuk aknázni, sütemények, kenyerek készítésénél, és sűrítésnél.

Az éhségre sok tényező hat: mikor eszel, az ételek összetétele, a zsír, szénhidrátok, fehérjék, rostok és víz tartam. Ételeink rosttal történő dúsítása a jóllakottság érzetét adja, így ellen tudsz állni annak, hogy a szükségesnél több ételt fogyassz, az agyadnak azt az üzenetet küldik, hogy eleget ettél.

 

1 000 Ft

Dr. Natur étkek, Útifű maghéj (Psyllium) Duzzadó rost a jó emésztésért. Sütéshez-főzéshez is

Útifű maghéj - Psyllium (egyéb elnevezések; Ispagul, Plantago ovata, Bolhamag útifű)

Az útifű maghéj duzzadó rost, egy extrém módon hidrofil nyálka, ami könnyedén elnyeli a vizet. Eredeti méretének a tízszeresére duzzad meg a belekben, lágy gélszerű anyagot formál, ami körkörös forgó mozdulatsorral halad keresztül a bélrendszeren, miközben növeli a széklettömeg nagyságát, lágyítja tartalmát, fokozza a bél perisztaltikát.

A psyllium duzzadási képességeit a konyhában is jól ki tudjuk aknázni, sütemények, kenyerek készítésénél, és sűrítésnél.

Az éhségre sok tényező hat: mikor eszel, az ételek összetétele, a zsír, szénhidrátok, fehérjék, rostok és víz tartam. Ételeink rosttal történő dúsítása a jóllakottság érzetét adja, így ellen tudsz állni annak, hogy a szükségesnél több ételt fogyassz, az agyadnak azt az üzenetet küldik, hogy eleget ettél.

 

2 960 Ft

A szervezet és az emésztőrendszer hatékony működéséhez szükséges a megfelelő rost mennyiség fogyasztása.

A rost segít az élelmiszerekben található fontos tápanyagok felszívódását, azonban a legtöbb ember kb. 15g rostot fogyaszt napi szinten, az optimális 25g helyett.

Rostanyag forrásnak tökéletes az útifű maghéj, amely képes saját tömegének a húsz szorosát magába szívni. Ideális rostforrás búzára érzékenyek, és érzékeny belek esetén is. Az útifű maghéj természetes, biztonságos, nem okoz függőséget ezért hosszú távú használatra is javallott.


Felhasználás: 1 pohár (min. 2dl) vízbe (vagy bármilyen folyadékba) 1 evőkanállal rakjunk az útifű maghéjból, keverjük el, és azonnal fogyasszuk el.

 

 

1 020 Ft

A paleós kenyereknél, péksüteményeknél előfordulhat, hogy a tésztájuk vizes lesz. Az útifű maghéj az a konyhai ?csodaszer?, amely használatával ez a probléma megszüntethető.


A Nature Cookta Útifű maghéj 99%-os tisztaságú. Az állati eredetű zselatin helyett kiváló megoldás nagyfokú zselésítő, vízmegkötő képessége miatt. Előnye, hogy nem szükséges meleg folyadékba tenni vagy esetleg összeforralni vele, hideg folyadékkal könnyen elkeverhető.


Felhasználás: A Nature Cookta Útifű maghéj többféle felhasználási lehetőséget biztosít. Az útifű maghéjat keverhetjük müzlibe vagy reggelinkhez a kenyeret, zsemlét is elkészíthetjük felhasználásával. A vajat, pástétomot dúsíthatjuk vele vagy fűszeres olajhoz is keverhetjük. Főételeink közül főleg főzelékek, mártások elkészítéséhez javasoljuk, tökéletes alternatíva sűrítésre a fehér liszt helyett. Leveseinkbe rántás helyett, tésztaételek szószához keverve is megállja helyét.
Nyers ételek sűrítéséhez, gyümölcspürék állagának keményítéséhez is kiváló, de pudingot is készíthetünk adagolásával. A kókuszos gyümölcspuding legegyszerűbb módja ha az előre pépesített gyümölcsöt darált dióval, mandulával és egy kis almalében áztatott mazsolával összekeverjük. Majd a kókusztejszínhez almalevet és útifű maghéjat adunk. Az útifűmagok a vízben térfogatuk többszörösére duzzadnak.

 

1 020 Ft

A paleós kenyereknél, péksüteményeknél előfordulhat, hogy a tésztájuk vizes lesz. Az útifű maghéj az a konyhai ?csodaszer?, amely használatával ez a probléma megszüntethető.


A Nature Cookta Útifű maghéj 99%-os tisztaságú. Az állati eredetű zselatin helyett kiváló megoldás nagyfokú zselésítő, vízmegkötő képessége miatt. Előnye, hogy nem szükséges meleg folyadékba tenni vagy esetleg összeforralni vele, hideg folyadékkal könnyen elkeverhető.


Felhasználás: A Nature Cookta Útifű maghéj többféle felhasználási lehetőséget biztosít. Az útifű maghéjat keverhetjük müzlibe vagy reggelinkhez a kenyeret, zsemlét is elkészíthetjük felhasználásával. A vajat, pástétomot dúsíthatjuk vele vagy fűszeres olajhoz is keverhetjük. Főételeink közül főleg főzelékek, mártások elkészítéséhez javasoljuk, tökéletes alternatíva sűrítésre a fehér liszt helyett. Leveseinkbe rántás helyett, tésztaételek szószához keverve is megállja helyét.
Nyers ételek sűrítéséhez, gyümölcspürék állagának keményítéséhez is kiváló, de pudingot is készíthetünk adagolásával. A kókuszos gyümölcspuding legegyszerűbb módja ha az előre pépesített gyümölcsöt darált dióval, mandulával és egy kis almalében áztatott mazsolával összekeverjük. Majd a kókusztejszínhez almalevet és útifű maghéjat adunk. Az útifűmagok a vízben térfogatuk többszörösére duzzadnak.

 

1 960 Ft

Megfelelő rost mennyiség fogyasztása biztosítja szervezetének a megfelelő kiválasztást, ami az emésztőrendszer hatékony működéséhez szükséges, valamint biztosítja a szervezet számára az élelmiszerekben található minden fontos tápanyag felszívódását. Egy szennyezett, "bedugult" emésztőrendszer megakadályozhatja az emésztés megfelelő működését. A legtöbb ember csak kb. 15g rostot fogyaszt naponta, míg a megfelelő mennyiség több mint 25g lenne. A rostok segítik a salakanyagok gyors távozását is a szervezetből, ezáltal hozzájárulnak egy teljes értékű egészséghez.

Oldható rostanyag tökéletes forrása az útifű mag, amely vízből képes a saját tömegének a húszszorosát magába szívni. Ezáltal létrejön egy lágy zselé, ami elkezd felszívódni a béltraktusban. Ez segíti a toxikus anyagok eltávolítását, valamint segít megelőzni, hogy ezek az anyagok hosszú időt töltsenek a belekben.

Érzékeny belek esetén: az útifű mag egy ideális forrása a rostoknak azok számára is, akik a búzára érzékenyek. Nyugtató hatással bír az érzékeny belekre, amit a búza rostjai alaposan kidörzsölhetnek. Az útifű maghéj teljesen természetes és biztonságos. A világon több millióan használják évről évre. A szervezet nem szívja fel, nem hat izgatóan rá, és nem okoz függőséget. Ezen okok következtében alkalmas a hosszú távú használatra.

Fogyasztása ajánlott:

  • emésztési problémák (szorulás, hasmenés, puffadás) esetén
  • kúra szerű alkalmazására az emésztőrendszer tisztításához 
1 110 Ft

Megfelelő rost mennyiség fogyasztása biztosítja szervezetének a megfelelő kiválasztást, ami az emésztőrendszer hatékony működéséhez szükséges, valamint biztosítja a szervezet számára az élelmiszerekben található minden fontos tápanyag felszívódását. Egy szennyezett, "bedugult" emésztőrendszer megakadályozhatja az emésztés megfelelő működését. A legtöbb ember csak kb. 15g rostot fogyaszt naponta, míg a megfelelő mennyiség több mint 25g lenne. A rostok segítik a salakanyagok gyors távozását is a szervezetből, ezáltal hozzájárulnak egy teljes értékű egészséghez.

Oldható rostanyag tökéletes forrása az útifű mag, amely vízből képes a saját tömegének a húszszorosát magába szívni. Ezáltal létrejön egy lágy zselé, ami elkezd felszívódni a béltraktusban. Ez segíti a toxikus anyagok eltávolítását, valamint segít megelőzni, hogy ezek az anyagok hosszú időt töltsenek a belekben.

Érzékeny belek esetén: az útifű mag egy ideális forrása a rostoknak azok számára is, akik a búzára érzékenyek. Nyugtató hatással bír az érzékeny belekre, amit a búza rostjai alaposan kidörzsölhetnek. Az útifű maghéj teljesen természetes és biztonságos. A világon több millióan használják évről évre. A szervezet nem szívja fel, nem hat izgatóan rá, és nem okoz függőséget. Ezen okok következtében alkalmas a hosszú távú használatra.

Fogyasztása ajánlott:

  • emésztési problémák (szorulás, hasmenés, puffadás) esetén
  • kúra szerű alkalmazására az emésztőrendszer tisztításához 
2 035 Ft

Fogyasztása ajánlott:

  • emésztési problémák (szorulás, hasmenés, puffadás) esetén
  • kúra szerű alkalmazására az emésztőrendszer tisztításához

Az élelmi rost és egészség kapcsolata

Az emésztetlen élelmi rost egészen a vastagbélig halad, ahol a bélbaktériumok által részben vagy teljesen fermentálódik. A fermentálódás folyamata közben számos melléktermék, mint a rövid szénláncú zsírsavak, gázok keletkeznek. Ez a fermentálódás folyamatával összekötött tevékenység s a keletkezett melléktermékek vezetnek az élelmi rostok egészségre gyakorolt előnyös hatásaihoz.


Az élelmi rostoknak tulajdonított fő élettani hatások a következők:

  • Bélfunkció
    Az élelmi rostok, különösképp az oldhatatlanrostok, segítenek a székrekedés megelőzésében, emelve a széklet tömegét s csökkentve tranzitidejét a bélben. Ez a hatás azonban akkor érvényesül, ha a rostbevitellel párhuzamosan a víz bevitele is nő.A rövid szénláncú zsírsavak, melyek a rostok fermentációja során keletkeznek, a bélsejtek fontos energiaforrásaiként szolgálnak, valamint megakadályozhatják a bél tumorsejtjeinek növekedését, osztódását.A bélműködés javításával, az élelmi rostok az olyan betegségek valamint rendellenességek, mint divertikulózis betegsége vagy aranyér, kockázatát is csökkenthetik, valamint a vastagbél-daganat ellen is kifejthetik védő hatásukat.
  • A vér glükózszintje Az oldható rostok lassíthatják a szénhidrátok emésztését, valamint felszívódását, ezáltal lassítva a vér glükózszintjének evést követő (postprandiális) emelkedését, valamint az inzulinválaszt. Ez segítheti a cukorbetegeket glükózszintjük kontrolálásában.
  • A vérkoleszterin Epidemiológiai vizsgálatok eredményei az élelmi rostoknak egy újabb, a szívkoszorúér megbetegedések (CHD) megelőzésében játszott szerepét is azonosították, mely a vér lipidösszetételének javításán alapszik. Ezeknek az epidemiológiai vizsgálatoknak az eredményeit klinikai vizsgálatok is igazolták. Elkülönített, viszkózus rostok, mint a pektin, rizskorpa vagy zabkorpa mind a szérumkoleszterin-, mind az alacsony sűrűségű lipoprotein (LDL vagy rossz) koleszterinszintet is csökkentik. Ezzel egy időben, a kutatás folytatódik, hogy rávilágítson a magas, vegyes élelmi rosttartalmú étrend CHD elleni védő hatására is.
  • Egyéb Míg a székrekedés megelőzése, a vér glükózszintjének, valamint lipidösszetételének javítása áll a magas élelmi rosttartalmú étrend előnyös hatásainak előterében, egyéb előnyeiről sem szabad megfeledkezni. Példának okáért, mivel a rost a diétában biztosítja a térfogatnövelést, kalóriahozzáadás nélkül vezet telítő hatáshoz; segítve a súlykontrollt.


Annak érdekében, hogy a rostok minden előnyét élvezhessük, fontos, hogy variáljuk forrásaikat étrendünkben. A gyümölcsökkel, zöldségekkel, lencsékkel/borsókkal, valamint teljes gabonákkal tarkított étrend nem csak élelmi rostot, hanem számos egyéb tápanyagot, valamint a jó egészséghez elengedhetetlen élelmi összetevőket is biztosítja.

1 615 Ft

Pozitív hatással van az emésztésre, segíti az elegendő rostmennyiség bevitelét a szervezetbe.

Felhasználhatjuk a reggeli elkészítésénél pl. müzlibe, gyümölcslébe. Kiválóan alkalmas fehér liszt helyett főzelékek, másrtások sűrítésére.

865 Ft
Nézet:
Sorrend: