Fogyókúrához

Nézet:
Sorrend:

Ez a "vízi zöldség" több mint 100 éltető anyagot tartalmaz: vitaminokat, ásványi sókat, fehérjéket. 

Szakemberek szerint 1 gramm spirulina por értékes anyagok tekintetében 1 kg zöldségfélének felel meg.


Tökéletes helyettesítése a fogyókúra miatt kihagyott vacsorának. 

Magas az A-, B-, C-, D-, E- és K-vitamintartalmuk. A B 12 -vitamin ritka a növényi élelmiszerekben, az algában ezt is megkapjuk. A sokféle vitaminnak köszönhetően jó a sejteket vitalizáló és immunerősítő hatása. Béta-karotin-, klorofill- és szelén tartalmuk miatt szabadgyökfogóként fontos szerepet töltenek be az érelemeszesedés késleltetésében, a szervezet ellenálló képességének megerősödésében.

A bennük lévő zsírsavak csökkentik a vér zsírszintjét, mérséklik a vérlemezkék összecsapódását, kismértékben növelik a védő koleszterint (HDL) és értágító hatásúak. Lassítják az érelmeszesedést, és csökkentik a vérnyomást.

Ha fél órával az étkezés előtt esszük, fehérjetartalmuk következtében az agy éhségközpontjába jelek érkeznek, jóllakottságérzet kerít hatalmába.

 

2 935 Ft
Nézet:
Sorrend: